Back in school

Då har även min skoltermin dragit igång och det är väl med en smärre chock. Tycker kursen i sig ska bli rolig men nu har vi PBL något vi inte träffat på tidigare, och folk är som förstenade att de faktiskt ska behöva säga något och tänka istället för att bara skriva ner det läraren säger. Jag finner inte ord själv, jag hoppas bara att det blir bättre än vad det var på vår första tutorial idag, för det enligt mig var en total katastrof.
Ska få ut min frustration genom lite träning nu vid 17. Sedan blir det kanske lite plugga senare ikväll. Vi får väl se.

Har även styrt upp lite annat nödvändigt, inget jag direkt studsar av glädje över men som måste göras... Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0