Borta bra men hemma bäst

Efter en superlyckad konfirmation igår så begav jag mig hemåt till linkan. Möttes på stationen av en glad pojkvän =) Snabba ryck hemåt, hoppa i ovven å sen begav vi oss till fadderpub. Mellanfest sen hos Jens och sedan faddertook. Begav mig hemåt till sängen vid halvtvå tiden och fick senare sällskap av Rikard när han hade jobbat klart. Mys!

Idag står styrelsemöte och styrelsejobb på mitt schema. Ska även handla mat och packa upp så smått. Måste ta hand om akvariet nu i veckan också. Sedan ska jag köpa lite nya fiskar så de små får nya kompisar. Men ikväll ska jag skämma bort min pojke med god mat och mys efter at han jobbat.

nu måste jag fixa! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0