Det blir långa veckor detta

Nolle-p är i full gång och igår välkomnade vi de nya studenterna. Mycket promenad vart det för oss phösare och dagen kändes som en evighet. Trevligt var det dock =) Helt slut däckade jag senare under kvällen i Rikards soffa. Nu ska han jobba vakt de kommande 4 nätterna så det blir till att sova i sin ensamhet nu.

Snart ska vi i styret hålla i en gasqueföreläsning. Det ska bli roligt. Jag ska vara klädd för finsittning så det bli långklänning för min del.

Just nu känns det som en evighet tills det är dax för ens normala liv med träning och skolan. Jag längtar faktiskt, speciellt när vissa bara häller skit över en bara för att det känns bra. Schysst liksom. Men men deras problem, inte mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0