Pepp?

Nej, inte direkt faktiskt. Jag hoppas verkligen att det har ändrat sig till om 8h när jag ska kliva upp för att starta kubben eller som det egentligen är svartan. Idag har vi iaf fått ha stassen på eftersom det var gubbdag. =) Vi gycklade också, det gick sådär. Hade sett fram emot en kväll med lite film med Rikard, men icke, där vart man dragen vid näsan igen.
Jag är bitter, faktiskt... På de 2v jag har vart hemma har vi lagat mat ihop 1 gång och utöver den kvällen halvdäckat i en soffa 1 kväll. Värt? Nej inte alls! Det suger just nu, att vi inte har något som nästan kan liknas vid ett förhållande enligt mig. Och jag är rädd, att vi inte ska få den tiden vi vill och framför allt behöver för att bygga upp det här. För faktiskt, visst att vi var vänner innan och känner varandra, men det finns många sidor kvar, massa att prata om, inget vi ens vart nära de här 2v... Just nu består det av mer missförstånd å irritation över att vi inte ses än riktig kvalitetstid... och just nu vet jag inte alls om den tiden kommer infinna sig. Har insett att på de närmaste 4v har vi typ 1 kväll och en dag som ligger i följd där vi båda är lediga. Det duger inte... ååh =/

Pratade iaf med Lydia hemma idag. Lite om elitdressyren å så. Hem ska jag iaf den helgen. (17-19). Pratade lite om Careful också, så nu svider det rätt hårt i mig... Usch..

Nej nu ska jag sova. Behöver vara på betydligt bättre humör än detta imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0