Sliten som en bra sko

Är riktigt galet trött. Ligger nu i sängen med min nya dator. En fantastisk födelsedagspresent! Tack till mina fina föräldrar. Den är mindre och lättare än den gamla och kommer helt klart behövas under hösten då jag har som mål att även på mina ej schemalagda dagar plugga i skolan, och datorn kommer behövas med tanka på distanskursen.

Anyway, har idag haft konfarepetition med gruppen. Dem har vart duktiga, vart lite segt för oss att sitta i en bänk och försöka komma med glada tillrop men men. Sedan på em så konfades Fanny som flyttar till USA imorgon för 1år. Några tårar föll och det är ju bara en förvarning om söndag antar jag. Men dem förtjänar all heder, dem är så fina =) Åkte till täby c med pappa efter och fick nya converse tack!=D Mina gamla hade liksom gjort sitt nu. Vart även en tunika. Hittade snygga skjortor också, men det får bli i linkan för mina födelsedagspengar från farmor som jag hämtade upp efter täby. Har även införskaffat ett fodral till min nya dator.

Jaja imorgon är schemat detsamma och förhoppningsvis en sväng till Careful och Prosecco. Nu ska här sovas. Är lite bitter över att jag missar dagens fatöppning på hg. Men mest så längtar jag efter att få somna i den bästa famnen. Och ni andra ni vet vilka ni är. Vi ses på söndag och annars på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0