still going

Nolle-p rullar vidare. Det går framåt och dagen har vart rätt ok, om man bortser från vädret då. Igår var jag och Emma på nollediscot, det var trevligt och vi bekantande oss med flera av våra nollan. Imorgon är det fältsittningen som jag och Snickers ska toasta. Tror vi kommer vara awesome! Efter sittningen så är vi lite inne på att göra hg för första gången den här terminen.
I helgen är det hajken. Jag ska jobba på den och det är ju sådär eftersom jag typ avskyr att sova i tält. Aja, mamma och pappa kommer i alla fall hit i helgen så blir en tornby sväng med dem på söndag. Mat, ikea och nya fiskar står på min lista just nu.

Ligger just nu i Rikards säng och har det rätt bra. Panikar lite smått över vilken kurs jag ska läsa till hösten. Ska höra med de gamla studenterna om vad som är bäst egentligen. Har jag anmält mig både till djurskydd och molekylärgenetik. Djurskyddet är nog kanske roligast även om jag gillar genetik också, dock om jag kommer vilja jobba med avel, vilket är med troligt än djurskydd så kanske jag har större nytta av molekylären, å annars kan jag ju läsa djurskyddskursen på distans om jag inte kommer in i skara på djursjukskötare och jobba parallellt... hmmm maaah!
Rikard slutar iaf jobba 01,sen ska det städas å dricka en öl, får väl se när han droppar in. Jaja tänkte sova ut imorrn, gå upp när jag vaknar.

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0