Tack!

Tack för alla fina gratulationer, sms och inlägg på min födelsedag. Den var riktigt bra ändå. Klockan 00.02 sjöng alla ledarna för mig på vår ledarsamling och jag fick paket och tårta. Sov gott den natten och dagen rullade på med många fina sms och samtal. Framåt kvällen var det konfirmander överallt och det var trist att jag behövde bli så arg på dem. Men det lade sig och nu är allt i sin ordning igen. Pratade massa med Rikard på kvällen och nu är det 2v kvar tills vi ses igen. Lika länge som vi vart ifrån varandra. Nedförsbacke (eller det gäller att tänka positivt) Idag har jag i alla fall vart riktigt trött och har därför tagit lite ledigt medan de andra håller i barnkalaset. Kände att mitt humör inte pallade det idag. Imorgon är det min lediga dag och jag längtar. Ska sova ut, träna och fika. Och bara vara.

Saknar linkan och allt vad det innebär. Men vänner en kräftskiva måste styras upp under augusti!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0