As the sun goes down

Nu har jag avklarat pluggkvällen, fått lite gjort på egen hand också. Måste försöka få den dumma labbrapporten ur världen så jag kan fokusera på tentan. Bläää! När jag kom hem så pratade jag och mamma i alla fall om spat och hon skulle ringa imorgon och kolla läget. Hoppas, hoppas, hoppas att det vi vill ha finns.

Imorgon blir det en tur till gymmet med Johanna och sen på torsdag ska vi leta julklappar. Brorsan och Rikard står på listan. Har en idé till båda faktiskt. Hmm måste bara fundera lite på det. Sen så SKA jag träna på tors också.

Helgen bjuder på fest. Fredag i finaste hänglsena och ut till skytte-c och lördag fattömning på hg. Säger det redan nu, jag ska ta det lungt båda kvällarna så det så.

Nu blir det sova.

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0