avklarade

första jobbpass och ridpass på kursen. Resultat: trött och matt

Okej igår jobbade jag hela dagen. Det gick över förväntan och typ allt satt i. jobbade även fm idag vilket räckte bra och imorgon är jag ledig. Kanske en liten lunchdejt med tash står på tur.

Första ridpasset var typ 25%bra 25% ok och 50% katastrof. Nej jag hade inte känslan för hur mycket jag behövde hålla i munnen, är bortskämd från Alains hästar och barocken nu som är en helt annan historia, framför allt Zambrano som är superkänslig och som jag har glapptygel på. Och ja Travis favorit är inte travbommar helt enkelt. en ruggigt dålig kombo. Imorgon hoppas nog både han och jag på lite mer hoppning. och bättre, det SKA det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0