day before

New Year. Jaha man ska väl sammanfatta året så småningom. Tar nog det på nyårsdagen.

Just idag är jag faktiskt ledig från bajsbranchen efter två rätt tunga dagar. Min årliga dunderförkylning har såklart infunnit sig, men ingen feber tror jag så imorgon kanske går vägen trots att jag ska jobba. hoppas det....

I övrigt så är det sådär att vara ifrån Rikard. Jag blir lätt irriterad och ledsen. Över småsaker, när jag egentligen bara vill få koppla av och vara hemma. Men jag antar att det är lite så jag reagerar när jag saknat någon länge. Är väl egentligen osäker, osäker på om jag räcker till. Den där veckan gav mig en ordentlig törn och att bara 3v senare behöva vara ifrån varandra är inte helt lägligt för min del. Men det är bara att svälja och acceptera.

Att hoppa Travis går i alla fall bra nu. Det är riktigt riktigt roligt och det är så trist att idag är nästsista dagen på kursen. Jag vill ju hoppa mera!

Ska försöka orka ta mig till täby c sen och spendera mina pengar. Brukar kännas lite bättre då. =) Men nu ska jag byta om och åka till stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0