I en bubbla

Jag är hemma. Känns som jag befinner mig i en bubbla. Har ätit supergod mat med familjen och sedan gjort ischoklad. Imorgon är det lussebullar som står på schemat. Försöker koppla bort, verkligen, men det är assvårt. Mitt hjärta kan inte låta bli att känna det som det känner.

Jag behöver få detta ur världen. Snart. Vad utgången blir det får vi se. jag vet vad jag hoppas, jag vet vad som är realistiskt. Jag ställer in mig på det realistiska. För kom igen, det finns inga happy endings i mitt liv.

Har pratat med Markus en stund idag också. Känns bra att få höra att någon kille tycker att man är fin och bra, han är en riktigt bra vän. Har även sagt och bestämt att hela nyår firas där, inklusive middag. Ser fram emot det.

Nej nu blir det over and out för idag. Tänker försöka hålla bloggen något så när positiv i helgen. Vi får se hur det går. Beror helt på hur jag känner och mår

Sov gott och om ni festar: tänk er för och ha roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0