Julklappar=check!

Nu är alla julklappar inhandlade. Av förklarliga anledningar kommer det inte visas här i bloggen. Lyckades nästa med att inte köpa något till mig själv. Men ett läppstift och ett badskum blev det. Så nästan. Avslutade dagen med att handla julklappspapper, snöre, och annat nödvändigt på Clas Ohlson, butiken jag egentligen hatar, men det är billigt och blir ännu billigare med en pojkvän som ger personalrappat.

Har haft sällskap av Johanna hela dagen som även hon lyckades hitta en hel del. Nu blir det plugg och sedan ska jag träna afro är det tänkt.


Tar 2008 års julgransbild för det är mer klappar där =P

jag menar jämför! Detta är förra året, samma dag är de tagna, med ett års mellanrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0