lördags update

Är hemmafrån julbordet. Det var verkligen jättegott och det fanns massa fisk och en hel del vilt som jag kunde äta så det var riktigt riktigt bra. Vi åkte sen till stan till kusinens och hans fästmös lägenhet. Den är superfin och ligger ett stenkast från Markus där jag ska fira nyår, typiskt bra att veta.

Börjar så smått längta hem till Linkan. Visst att det kanske inte är lätt att vara student, och börja bli vuxen och allt det där. Men jag saknar det okomplicerade, där det bara är mig själv att ta hand om. (nu menar jag inte att jag tycker att det är bättre utan Rikard, för det är det inte) Nej, att vara hemma 4v i jul kommer bli en utmaning, helt klart. Tur att stallet står på schemat massa då.

Imorgon blir det julklappasshopping i stan. Ska förhoppningsvis träffa Markus i alla fall. Sedan bär det av hemåt, till mitt liv. Som jag hoppas på ska få lite ordning igen, men en gladare mig än förra veckan, för det var inget jag vill uppleva igen även om risken är stor att jag får det någon gång i livet.

Ångra aldrig något som varit bra, även om det orsakar smärta en dag. Bär det i ditt hjärta och se på det med ett leende.

Jag saknar dig, varje dag. Du finns kvar i mitt hjärta men jag är glad för den tiden vi hade tillsammans. I wish it still was so.


bild från idag, innan julbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0