Mål med mig själv

Använder ju bloggen väldigt mycket som bollplank för mina tankar. Som något där jag kan lämna alla mina känslor och alla tankar. Jag vet att hela världen kan läsa om de ville men just nu känner jag inte att det är ett problem. Om det är så att det är någon som kan känna igen sig, se något i min blogg eller annat så är det ju bra, annars så hjälper den ju mig själv.

Men i alla fall. Jag vet att jag behöver ändra mitt beteende så därför tänkte jag sätta upp mål och sedan följa upp 1gång i månaden här. Jag lär ju behöva bli påmind men men. Jag är en humörsmänniska, på gott och på ont, men vissa saker det behöver jag lugna ner mig med så är det bara.

  • Jag måste välja vilka saker jag ska bli arg över, faktiskt tänka om det är värt det innan jag reagerar och kontrollera detta.
  • Lära mig att uppskatta det jag har mer och visa det.
  • Jag är avundsjuk av mig, tyvärr, och det måste bli bättre!
  • Lära mig att lita på människor, vilket just nu är svårt då jag alltid haft djuren som mina klippor.
Detta är vad jag kommer på nu och det räcker tror jag. Jag har andra mål också, delar nog med mig en annan dag.
Hjälp mig med detta nu, jag behöver det och framför allt de runt omkring mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0