nu blir det sängen

Nu ska jag sova. Har pluggat yttepytte lite och imorgon blir det skärpning på den fronten. Ska se dagens avsnitt av ung och bortskämd om jag orkar.
Tyvärr blir jag ensam inatt vilket innebär att jag för använda överkastet ovanpå täcket en natt till för att inte frysa.

Skrev ju förut till mina vänner. Vill verkligen inte att mina föräldrar glöms bort heller. För de har stöttat och funntis där som de alltid har gjort. Att få möjligheten att bli barn ibland och känna att någon annan vill ta lite ansvar för en och bara pyssla om en är ovärdeligt. Och framför allt att bli ovillkorligt älskad.
Ni är fantastiska, båda två. Älskar er


mamma och pappa när vi var i dubai i påskas.

fina Zambrano som jag red idag

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0