Plugga mera

Har skrivit lite på labbrapporten som i alla fall börjar ta form. Inte alltför enkelt att producera en diskussion på ett icke-existerande resultat. Men men vad gör man inte för sina högskolepoäng. Egentligen vill jag bara skicka in skiten i halvtaskigt skick och hålla tummarna på att bli godkänd för att labbhandledarna inte orkar bry sig så mycket inför jul och behöva rätta om massa då. Men men den ska väl bli relativt bra i alla fall.

Ska kolla igenom dagens kapitel nu. Är rätt hungrig med, men får ju mat om typ 1h så det blir fint det. Hört att jag även måste få iväg ett sektionsmail. Blir nog ett litet ett eftersom jag inte har direkt mycket att informera om nu inför jul.

Aja vi hörs senare ikväll när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0