pluggflykt

Har kommit igenom en tenta idag. Nu tänkte jag kolla igenom svaren till instuderingsfrågorna. Tog en rejäl pluggflykt med att slå in julklappar och sen titta på ung&bortskämd som jag missade i måndags. Älskar kommentatorn helt awesome ju =) Jag vill också jobba på skansen!!!

På nått sätt är jag lite löjligt lycklig för tillfället. Har kommit över tentaångesten och har börjat acceptera att det får gå som det går. Jag menar klarar jag inte kursen nu så löser det sig, men jag tänker fan klara den =P

Nu i helgen har ju sthlms hundmässa vart. Hade vart kul att gå men det är ju lite långt till Älvsjö. Och hundstallet har just nu två shetland sheepdog hanar som är 5 respektive 6 år som är helt underbart söta. Åh jag vill ha! Jävla skola att man inte har tid

Kolla vad söt!
bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0