slut med det för i år

Tror igår fick vara min sista föreläsning för året. Dagens har jag redan gått igenom hemma, och kände att jag fattade så då pallar jag inte cykla till skolan för att få det halvdassigt förklarat för mig. Imorgon är föreläsningen 8-10 och det ska vara mycket god vilja för att jag ska orka mig dit. För faktiskt, föreläsningarna ger typ ingenting! Aja innan den här veckan är slut så ska labbrapporten vara inskickad och alla kapitel genomgångna. Så nästa vecka ska jag börja med instuderingsuppgifter och gamla tentor.

Mamma ringde och sa att hon hade bokat hasseludden 13-15 januari. Fattar ni hur mkt jag längtar?!?!

nu ska jag plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0