time to

go to bed. Nu är jag trött på detta. Boken är ihopslagen och jag tänker inte öppna den förrän jag måste plugga till en eventuell omtenta. Jag måste peppa mig själv med att det är okej att misslyckas för jag är dålig på det. Livet går inte under om jag kuggar, jag kan skriva om, söka masterkurserna ändå, registrera mig på programmet i efterhand, eller varför inte kanske ta ett år ledigt. Jag är ju bara 21 for God sakes! Nej hur jag känner i vår kommer att avgöra allt. kanske ska söka en fast anställning till hösten och om jag får den så kan jag ju välja att köra på det liksom.

Aja anyways, imorgon om 12h så är jag i tenta salen. Förhoppningsvis skriver jag så att pennan glöder och känner att det är awesome, eller ännu hellre, jag är klar för att jag kunde alla frågor så himla lätt, eller i värsta fall, jag har skrivit några stapplande ord på en fråga och måste försöka skrapa ihop poäng där det går. Skitsamma (typ)om 14,5h har jag JULLOV till 17januari =D Jag har pluggat non-stop sen 1 september och nu är det så jävla nog!

Sov gott nu ska jag gå å lägga mig och krypa ner bredvid den finaste <3 kommer bli en tom jul utan mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0