tomorrow finally!

Sista dagen av tentaplugg. Sista dagen. Jag drömmer fan till och med molekylärgenetik nu. Just nu har min lust sinat totalt och jag pallar inte bry mig. En del av mig som tänker, okej skiter det sig då kan jag ta ledigt ett år jag dör inte av det. Men en envis del av mig och min ännu större del av prestationsångest vet att jag bara kuggar i så fall av ren lathet och dålig planering, och det är nog därför jag blir så stressad för jag tillåter inte mig själv det, att misslyckas på det sättet. Tyvärr, borde nog lära mig det.

Aja Rikard gick till jobbet med tuppen imorse och jag och Snacks sov vidare. Hon är så galet söt, följer med överallt i lägenheten. Face it hjärtat din katt gillar kanske mig en smula bättre =P


här tyckte hon att det var bra att ligga när jag ska plugga =P

Kommentarer
Postat av: elina

Skiter det sig kan du bara skriva om den :P

2010-12-20 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0