Back to training

Idag var första gången jag tränade igen på 1v. Gick på afrop power dance. Har aldrig gått på ett helt pass utan bara kört de delar som vart med i free power dance. Har inte gått för att jag alltid vart lite skeptisk. har haft svårt att släppa och inte bry mig om vad folk tycker men idag provade jag och jag är så positivt överaskad. Jäklar va kul det va! Det kommer heltklart bli fler pass. Det som är nice är att man använder så annorlunda muskler ibland. Imorgon är det 45min spinning som gäller för mig. Jag tror jag kommer ångra mig så fort jag sätter mig på cykeln men ska ge det en chans eftersom jag inte provat sen jag började träna regelbundet. Så ja imorgon kör vi!
Och den 3 mars så startar en nybörjarkurs i salsa på campushallen. Det är 8ggr och kostar 450 kr om man har guldkort (som jag har) och 600 utan. Jag skulle verkligen vilja prova det här. Man behöver inte anmäla sig med nån partner men vore kul att gå med nån!

Nu kollar jag på OS, går sådär för oss. Känner mig rätt trött och tom just nu...


bild från: varahalsogym.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0