Blir film ändå

Efter lite plugg och seminarie är jag nu hemma igen. Ska gå snart igen för att träna. Sedan är jag färdig denna veckan. Hinner inte träna mer den här veckan men är nöjd med att få ihop 3 pass faktiskt. Cajjo hörde av sig också och sa att hon hade en biljett till den sena snuttefilmsvisningen. Wei! Så ikväll blir det film. Rövigt att jag missar upplösningen av skidstafetten men tror jag får hitta nån som kan hålla mig uppdaterad.

För er som inte vet vad en snuttefilm är så är det en snutt film och denna snutt är 5 min lång. Ofta rätt spårade saker utan handling. Men det blir nog skoj =)

Nu ska jag fixa det sista och sen ge mig iväg för att svettas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0