Booooring

Jag verkligen avskyr att ha em föreläsning/labb/lektion. Det är helt värdelöst. Hela dagen blir helt värdelös. Jag tar mig liksom inte för att göra nått av min dag. Istället sitter jag och kollar facebook och bloggar och ser tv istället för att plugga. Jag blir tokig av ett sånt tomt schema som jag har just nu. Jag behöver saker att göra liksom skola 10-15, möten, träning, och plugg men nej istället har jag skola 2h om dagen och lite plugg och visst utan problem hinner jag med träningen också. Nej mer att göra tack! Liksom sen jag var 16 hade jag 3 hästar att ta hand om, 2 ungdomssektioner och pojkvän och skolan, jag var hemma ca 1kväll i veckan. Och satans vad disciplinerad jag var kring plugget. Det är ett sånt liv jag vill ha!

Så nu har jag börjat kolla efter en medryttarhäst. Jag klarar inte detta stillasittande. Blääää!!!!!


Vintern 07, 2v praktik på Sindarve. En dag kom det massa snö och då va jag ute och galopperade på fälten med den här skrutten; Elton. Tokigt söt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken liten goding :)

2010-02-01 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0