Dagens som vart

Idag har det hänt en del, eller ja det känns som jag hunnit massa, utom å plugga då. Var i skolan till 10 för föreläsning. Sprang på Cajjo på rasten som satt i telefon med Bina (en tjej från vår gymnasieklass) som var här och som skulle komma upp till universitetet för att hälsa på. Så efter föreläsningen mötte vi upp henne och begav oss hem till mig för fika. Supertrevligt. Sedan vart det träning för min del, afro power dance stod på dagens schema. har även anmält mig till salsakursen =D
Sedan hem å dusch och lite mat innan spexet ikväll. Det var skoj, inte superduper men skoj. Och Cissi som går i vår klass var GRYM! En stor eloge =)
Jag och Elina skulle sen ta bussen hem men vi missa den precis och nästa skulle gå om 30 min så vi valde att börja gå. Men vi hann hem. Vi pratade som för det mesta om killar/karlar/män kalla dom vad ni vill. Och vi vart nog inte klokare, mer än att man inser att det är ingen idé att leta. Bättre att vara sig själv och hoppas att de kommer till en själv =P. Tror det får bli min nya taktik.

Nu ska jag krypa till kojs. Skulle egentligen börja 10 imorgon men det var bara en typ värdelös föreläsning så ska möte upp Elina 10.15 så ska vi plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0