Drömmar

Jag satt och kollade runt lite på olika sidor om späckhuggare igår. Hittade sidan vancouver aquarium, som bedriver en hel del forskning på marina däggdjur och framförallt späckhuggarna utanför British Columbias kust. Dels kan man jobba som volontär för dem med guidningar och annat på akvariet och forskningsfronten. Och sen kan man få studera ett internship hos dom, de 2 jag vart intresserad av var tränare av marina däggdjur eller på deras resque center för marina däggdjur. Känns som jag kommer behöva jobba en del för att nå dit, och ha råd. Men jag ska fasiken försöka!!! För den känslan som sprider sig i min kropp när jag ser valar på tv eller i naturen den går inte att beskriva, men jag vet att detta det är det jag vill jobba med resten av mitt liv. Drömma kan man ju alltid.. och planerar att min nästa tatuering får bli en späckhuggare, ska bara få tummen ur och boka en tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0