Filfak fasoner

Detta med att bara ha 2h schemalagt varje dag är sådana jäkla filfak fasoner. Jag pallar inte! Aja inte mer gnäll över det. Även om det sög att gå upp och vara i skolan 8 imorse är det bra mycket bättre än att börja kl 15. Nu är man i alla fall uppe och kan få något gjort av dagen. För min del blir det en intimare stund med evolutionsboken. Känns väl sådär. Även om det är intressant. Tyckte vi kom med en fantastisk idé idag på seminariet: nämligen att Kjell skulle läsa in den som ljudbok. Det hade ju vart supersmidigt =)

Det snöar ute. Det är lite spännande med Linköping, här är det alltid nederbörd eller jag till 90% i alla fall, regn, snö och motvind, det är så det jobbas här.

Blir möte om det eventuella sommarjobbet redan nästa fredag eftersom jag ändå är i sthlm då. Mycket smidigt enligt mig. Nu är det bara att hoppas, vore riktigt kul att kanske göra något annat en sommar. Det enda är väl att jag inte kan åka utomlands något då. Men då får jag hoppas på en riktigt fin svensk sommar. Som det faktiskt kan vara. Fast det känns ju riktigt avlägset just nu.

Hittade även ett rätt klockrent citat:
Det är inte mer än rätt och rimligt att så många människor mister livet i olyckshändelser. De flesta kan tacka en olyckshändelse för sitt liv. - Robert Lembke

Btw... Paradise hotel final ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0