Flyttankar

Nu är det mesta nerpackat som jag kan packa ner. Alltså typ allt som är löst utom vissa större saker, som tavlor och strykbrädan. Får se hur mycket vi orkar flytta imorgon. Jag ska försöka orka få över skrivbordet förutom alla lådor och påsar. Men man får ju sig en tankeställare när varje rum ungefär kräver 1 flyttlåda och kanske en påse. Men sen mina kläder: 1 resväska, 1 bag, 1 stor ikeapåse, 1 påse och sen är fyller mina skor 1 ikeapåse och sen en påse. Ja, tror det är lite feldimensioner då...
Hoppas på att jag lyckas fixa internet relativt snabbt imorgon, eller ja när vi är klara. Räknar dock inte med att jag kommer kunna uppdatera imorgon...

Nu ska jag se på nya avsnittet på ponnyakuten på datorn och sen sova

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag undrar om du tror på gud?

2011-08-25 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0