Från 0 till 100 och sen ett varv till

Igår när jag kom till [hg] för jobbet så var det tydligen tänkt att jag skulle öppna puben själv. Paniken spred sig lite lätt i mig. Speciellt när Johanna som är DC sa att det kommer vara högt tryck fån början och det måste gå och öppna kl 18. Fick lite hjälp av henne med småsaker, men gjorde det mesta själv och jag hann =D. Jocke dök sen upp direkt från tenta stackaren och kollade över det sista. Och sen bröt helvetet lös! Vi hade hets non stop från kl 18-22. Kön till puben gick genom puben i alla fall 3h. Vi sålde över 200 mat. Det var kort sagt galet. Och vi vart båda två rätt mosiga i huvudet. När bandet började spela kl 22.30 så lugnade det sig riktigt mycket och sedan var det lugnt resten av kvällen. Fick tillslut middag och min öl kl 03 ungefär, tur att jag hade med mig frukt och lite godis. Var skönt att äntligen kunna slappna av. Till min stora överaskning så jobbade Ida också i drinkbaren. Vart städöl med alla andra jobbare och jag vart rätt seg och ja min plan sket sig ju (vissa vet vad jag menar). Men sen sen, åh lycka, efter typ 10dars tystnad. Lycka!

Jag och Ida kom i alla fall fram till att vi ska ut ikväll. Hon ska laga mat till mig först. =) Sånt gillar jag. Men hon ville faktiskt det. Ska kanske förbi en kompis hemirfrån först som även är med i Krogvet som har fest och sen blir det [hg]. Så tyvätt kära 4v så kanske jag dissar er imorgon kväll, beror på hur jag mår och sånt imorgon. Ja jag tycker i alla fall att jag har en fantastisk anledning till att vara på [hg] ikväll.

nej nu måste jag klä på mig innan skolan. Och idag är det plusgrader =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0