Fredag once more

Så var det fredag igen då. Sitter och äter min frukost eller ja dricker snarare, kaffe, juice och smoothie. Har inte skola förrän kl 15 som alla andra fredagar. Riktig skittid. Ska göra statistiklabben jag missade förra veckan också. Såg till att få MiniTab till datorn hemma så ska göra den här. Egentligen kan jag göra dagens labb hemma också, men känner att det är bättre att göra den i skolan där jag kan få hjälp om jag inte fattar (vanligt förekommande i denna kursen).

Typ alla här har åkt hemhem för helgen, har föräldrar här eller liknande. Så ja min kväll för förgyllas av Sverige-Vitryssland matchen som sänds en riktigt vettig tid, kl 21. Hade i o för sig vart roligare med sällskap, får väl se om det blir så.

Imorgon ska jag åka till Tornby för att handla.. Det behövs fyllas på. Sedan ska jag jobba på hg på kvällen.

Jag missar ju kravallen på torsdag, typiskt depp. Men fick veta igår att de har a-lab på eftersläppet på strandgatan så ska dit i alla fall på lördagen. Jag vet att det är långt fram men hade vart trist att missa hela den helgen.

Nu måste jag ta tag i plugget.


Jag vet inte hur det är med er men jag väljer 99 gånger av 100 detta före

detta

Kommentarer
Postat av: Mia o Tobbe

Eller så struntar du i hockeyn o kommer med oss ut på flamman!!!!

2010-02-19 @ 10:32:49
URL: http://loverboyfirstbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0