free fallin

Vilken kväll. Jag säger bara att fulla vakter är galna vakter. Jag och Ida åt och förade lite hos mig. Drog till hg och hade jäklans trevligt. pratade massa, dansade nästan inget och kvällen var riktigt riktigt bra. Framåt 2 så styrde vi till slut till dansgolvet. Och det var nog bland det mest galna jag vart med om. Det är inte så att dom är försiktiga med varandra och ja hur jag hamnade på Rikards axlar vet jag inte, lite skönt att Jonas fanns och typ hade full koll jag var typ livrädd för att ramla.

Sedan då... i bakgrunden av kvällen fanns ju annat, men det är en annan historia. Jag kan säga att jag gick från som vanligt glad, till svävandes på moln för att sen hamna i avgrunden. Men ja annars så var verkligen kvällen fantastisk och dom där grabbarna är helt underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0