Ge mig vår!

OMEDELBART! Nu får dessa vita helvetes saker sluta falla från himlen. Jag vill verkligen inte gå upp ur sängen idag. Carro kommer inte hit idag eftersom Campusbussen är fast i snökaoset så hon stannar i norrköping och jag förstår henne verkligen.

Har sån jäkla träningsvärk idag efter igår, precis som jag befarade. Om det går att cykla ikväll så ska jag nog ta mig iväg på core... eller så tränar jag lite styrka hemma. Det sistnämnda känns mest troligt just nu. En sån här dag vill man bara ha något att se fram emot. Men det finns inget att se fram emot, (mer än att få boka mina jobbpass) men ikväll menar jag. Fast det lär bli jag och min evolutionsbok även om jag allra helst vill gå till [hg] i fina vänners sällskap och äta en god middag och dricka en öl. Bara sitta innen i värmen och prata och ha trevligt. Någon som är på?

Nu ska jag stiga upp och klä på mig och sen få i mig lite mat. Blir promenad till skolan idag för idag så lämnar till o med jag cykeln hemma.

Ha en fin, vit dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0