Gick bra och förändringar

Det gick faktiskt bra idag på utvärderingsmötet. Tänker inte gå in närmare på det.

Har i alla fall tänkt göra om min blogg lite. Vet att det inte är direkt mycket läsare här men jaja jag skriver ju för min skulle. Men tänkte i alla fall i denna röra med modebloggar och provocerande fjortonåringar och annat fluff så slänger jag nu in min blogg som blir lite mer åt studenthållet. Hur är det att vara beroende av csn för sin överlevnad, att festa en torsdag och hela livet kring studentlivet på universitet.
Så ska varje dag försöka med ett studentlivsrelaterat inlägg utanför mitt vanliga blaj kring mitt liv i övrigt... Dagens inlägg kommer senare och dagen till ära blir det kravall som tema. Mer om det senare som sagt.

Har även pillat lite med min design aja..

Ska laga mat nu inför kvällen, för innnan en kväll som denna är det bra med mat i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0