Godmorgon

Jag kom upp till kl 9 idag. Riktigt nöjd faktiskt. Ska få i mig lite frukost/lunch senare och sen räkna lite statistik innan skolan drar igång kl 13. Sen blir det spinning ikväll och lite massa OS tittande såklart. Inatt kl 01 går Tre Kronor in i OS i sin första match som försvarande mästare. Matchen slutar vid 04. Ska inte vara i skolan förrän 12 på torsdag så jag ska försöka orka titta på matchen faktiskt.

Vill ni veta en spännande sak. Jag anar en vecka utan festande för min del. Alla åker typ hemhem i helgen eller så har de andra planer eller laddar inför nästa vecka. Och faktiskt kan bli så att nästa vecka också blir festfri eftersom jag missar kravallen på tors och inte kommer gå på eftersläppet... så hmm.. kan det vara så? Ja vi får väl se om det håller i sig. Tycker jag vore trist iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0