hemmakväll eller utekväll?

Sitter hemma igen nu. Är sådär halvseg och känner att jag verkligen borde plugga, även om jag är så sjukt imot att plugga på helgerna.
Funderar på kvällen, hemmakväll i sängen med en film för att orka med flyttpack imorgon eller utekväll på Strandgatan med resten av 4v som ska på sittning innan. Jag vet inte. Dels vill jag verkligen bara gömma mig under täcket idag och dels vill jag gå ut och dansa och bara leva livet. Hmmm... jag antar att tiden får utvisa vad det blir. För just nu kan jag inte bestämma mig.

Juste, hade tänkt att slänga in ett inlägg innan jag och Ida gick ut igår. Frågan var hur kvällen skulle sluta.
New love in town eller Broken hearted girl. Kan ju nu även ge er svaret och det var det sistnämnda. Men jag är förvirrad. Har mer frågor än innan och förstår verkligen inte.


Åh hade jag vart hemma nu hade jag vart å pussat på den här sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0