[hg]

Mina ben gör ont! Nu! Undra vad de kommer göra imorgon i så fall. Freepowerdance var superskoj, även om jag har svårt för yogan i början och slutet. Själva konditionsdelen sen är en blandning mellan afropower och combat, alltså en växling mellan hårda och mjuka rörelser, dans och kamp. Har alltid vart lite skeptisk till afropower men kände verkligen idag att det var superkul. Om jag kan röra mina ben imorgon så ska jag satsa att gå på det passet. Jaja dansa är ju inte superjobbigt för benen tänker ni nu... sluta gnäll... men efter stepen igår så var mina ben redan möra sedan att alla combat saker var utfall idag gjorde att mina ben vart som två kokta spagettistrån.

På vägen hem fick jag ett mycket efterlängtat och glädjande samtal från Sanna som är ansvarig för puben på [hg]. Hon undrade om jag fortfarande var intresserad av att jobba där, och undrade hur mycket jag hade i 4v. Inte så farligt, vi har inget större den här terminen och nu när schlaget är ett minne blott så är min del över, jag finns såklart till hands för alla andra men inga major saker. Och som ni märkt jag behöver saker att göra. Så imorgon i alla fall så ska vi mötas på lunchen så jag planera in provpass att jobba =D Shit vad spänd jag är! Det vore så himla kul och jag trivs verkligen på [hg].

Aja håll tummarna för mig imorgon.

Kärlek till er

Kommentarer
Postat av: emmaa

åh vad avundsjuk jag blir:P men vad roligt om du får jobba på hg!! :D håller tummarna!!

2010-02-02 @ 22:39:55
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Söt blogg :D

2010-02-02 @ 22:59:06
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0