High and low

Dagen har vart riktigt fin. Begravningen gick bra och var vädligt värdig och fin. Nu är det urnsättningen kvar sen känns det som jag kan släppa allt helt. Vi var hemma hos farmor efter begravningen med gästerna och familjen. Det var trevligt och det delades många fina och roliga minnen. Sedan åkte vi till graven (farfar har redan en gravplats som är en familjegrav där hans mamma och pappa redan ligger) och tände ljus där de lagt ut blommorna. Verkligen så himla vackert med snön som låg vit runt omkring.

Åkte ner till stallet senare under kvällen. Var kul att träffa alla och mysa med hästarna lite. saknar verkligen dessa otroligt fina, kloka och hängivna djur. Känns just nu som jag ska ta ett år ledigt och bara koppla av med hästarna när jag är klar i Linkan.

Nu åker jag ner till Linköping imorgon. Och vet ni, jag längtar hem, tillbaka till mina vänner. Ni är glädjen i mitt liv nu! Och jag saknar er så himla mycket!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: emmaa

wiiie vi saknar dig också! :D

2010-02-13 @ 09:31:25
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: Elina

Vi saknar dig med! <3

2010-02-13 @ 11:01:32
URL: http://elinets.blogg.se/
Postat av: Johanna

Instämmer :)

2010-02-13 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0