I wish

Jag vill ha en bra kväll. Det har börjat klia enormt i min festnerv och jag vill verkligen ut å dansa. En del av gänget ska till Flamman. Har vart där 1 gång (skäms) men faktiskt, jag gillade det inte. För mig var det för mycket som sthlms krogar. Lång kö på tok för tidigt. Otrevliga vakter och folk som trodde de va snyggare än vad de egentligen är. Bratstilen svämmade över och jag pallade det inte. Även om musiken är bra så stör jag mig nått fruktansvärt på atmosfären där.

Jag önskar mig en kväll med lite vänner+vin+hockey och sen hg. Jag gillar hg. Visst det finns personer som ovan där med. Men jag trivs där, har alltid kul. Om det inte blir som jag hoppas så blir det hockey och lite godis i min säng.

Lite OS snacka också. Adrian Schultheiss ska ha en stor eloge till sin insats i nattens långa konståkningsprogram. han var grym. Slutade på plats 15 men gjorde ett strålande program. Han kommer bli bättre och förhoppningsvis får vi se honom i toppen om några år. Dessutom är det kul att han vågar vara egen och göra lite provokativa koreografier och sticka ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0