Inbokad

Nu är mina första provpass på [hg] inbokade. Jobbar redan på tisdag och sen dröjer det eftersom jag ska hem till sthlm helgen efter. I och för sig har jag tänkt gå på Kravalentine men om jag inte är på humör efter begravningen för farfar på fredag så vill jag ha möjlighet att bara vara hemma. Så därför vill jag inte känna mig bunden till att jobba den lördagen. Dock kommer jag jobba helgen efter så kommer inte kunna åka hem för att fira pappa och bror om det inte blir en sväng till sthlm på söndagen då... Ska prata med mamma om det. Kommer även missa snuttefilmskravallen, men det är sånt man får ta, kommer jag vara pepp på att gå på lördagens eftersläpp istället, brukar ju aldrig orka iväg på eftersläppen om man redan festat på torsdagen liksom. Men men..

Ska plugga ikväll, sy på lite märken och borde även byta vatten i akvariet. Men det kanske jag tar till helgen istället... skulle tro det.


gammal bild från hg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0