jag har fel

Jag gjorde verkligen en tabbe i förra inlägget om dagens OS program. Inne på svd finns det en funktion där man kan se dagens program för OS dock tryckte jag bara på det alpina så såg bara den grenen. Men jisses en sån trist dag ska vi inte ha. Skidskytte jaktstart både damer och herrar är det. Damerna först kl 19.30. Sedan är det även curling, en sport som är kul att glo på om man kan och förstår den. Vilket jag har turen att göra eftersom jag spelat en del själv och för att min pappa spelar flitigt. Lite konståkning och sen störtloppet för damer också. Så ja mas skulle kunna vara vaken en bra tid in på småtimmarna inatt om man vill.

Nu är jag hemma igen efter en tur i stan. Svängde in en sekund på din sko och fasiken vad snygga vår och sommarskor de fått in. Hittade ett par i tyg och ett par gladiatorsandaler som jag vill ha! Om jag har pengar kvar i slutet av månaden då jäklar!

Lite plugg blir det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0