Kläder och fika

Idag har min garderob utökats. Det var faktiskt fantastiskt. Mamma var med och betalade det mesta om jag ska vara ärlig. Jag har en riktigt snäll mamma jag. =) Var lite nya träningskläder, ett par skor att ha ute i skogen (typ joggingskor), 2 tröjor, en klänning, leggings och underkläder. Även två nya böcker till mig så jag har lite att läsa i Dubai... om jag inte läser ut de innan. Köpte även födelsedagspresent till pappa som fyller år på söndag. Delar med brorsan så han får ge den.
inser nu att jag inte har så mycket att skylla på för att inte börja springa, har ju hittills skyllt på att jag inte har några skor när arvid försökt tvinga ut mig. Men tror inte han läser min blogg (hoppas inte det iaf!) och kan då fortsätta låtsas som jag inte har några skor =)

Fikade sedan i stan med Linda. Vi har inte setts på över 1,5år eftersom hon åkte till USA efter studenten. Det var verkligen så kul att se henne igen. och det är rätt coolt och härligt att man fortfarande kan prata som förut trots den långa tiden utan varandra. Får väl tvinga ner henne till mitt galna liv i linkan i guess.

Nu vankas det snart middag. Pappas kusin ska äta här och han ska tydligen vara en riktigt oparty människa enligt mamma... vi får väl se. Sedan ska jag iväg till petruskyrkan för ungdomskväll. Det var länge sen sist, ska bli kul!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0