Klädstilar

Idag efter 4v mötet satt jag, Elina och Johanna i Colosseum för att plugga lite innan seminariet. Det gick inte så bra. För det första tycker vi om att prata alla 3 och sen är det helt klart mycket folk i rörelse där, men dom satte sig där med mig ändå fast de anade att inget plugg skulle bli gjort =). Det slutade med att vi satt och bedömde och kollade på killars klädstilar. De flesta fick inte godkänt. Och vi såg en tydlig trend att om en kille i ett gäng klär sig bra gör de andra också det, och tvärtom. Vad gillade vi då? Nu kan man säga att jag, Johanna och Elina gillar helt olika typer av killar och även deras klädstilar. Men vi enades om att converse är bra, typ det enda rätta, jeans MÅSTE sitta snyggt (nått på tok för många misslyckats med), jag och johanna är fans av cardigans, men visst en snygg zipper funkar och sen sjalar är nice. Så nu vet ni det =)
Och ett bid no no är gympaskor som vardagsskor, alltså typen joggingskor.

Har även hört att det ska komma massa snö och bli kaos till helgen. Vilken jäkla skit. Jag orkar inte med snö och vinter nu. Att inte se slutet på det. Allvarligt så här deppad och hopplöst har det inte känts på länge en vinter. Jag pallar vinter visst... Men inte att det ska snöa och vara mulet varenda dag. Visst att snön brukar ligga mars ut men solen brukar i alla fall visa sig nu, och det brukar bli liiiite varmare, man kan ana våren. Det går inte nu! Snart packar jag min väska och tar nästa plan till... ja kanske australien, där är det varmt och vet jag att jag kan bo gratis =) Önsketänkande att man hade tid med det liksom.

Nu ska jag sova och antagligen vakna till ett snökaos imorgon. Räknar med att till o med min cykel får stå de närmaste dagarna.

Och GRATTIS till Anja som tog OS brons. Jäkla kämpar insats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0