Konstruktiv kritik

God morgon.

Jag har vart upp i ca 20 min även om min klocka ringde för 1h sen.. Snooze for the win. Idag är det kravalldag =D Och imorgon börjar vi kl 15 så ingen stress hem inatt inte. All in!

Som sagt idag börjar kl 13 men ska vara på möte om ca 40min för att ha utvärdering med kursansvarig i TGTU alltså kommunikation för naturvetare. Vi ska konstruktivt säga vad som var åt h*lv*ete med den kursen, det vill säga allt! Ingen i hela klassen tyckte att den var vettig, okej någon ljusglimt fanns det men som den var i år var det ren skit. Ska försöka framföra detta på en okej sätt fast jag själv också tyckte att kursen sög, så detta kan helt klart bli spännande...

Wish me luck!

( ingen snö från himlen idag! weei=) )


sånt här väder ska det va om det ska vara snö, sol, klarblå himmel, och gärna i en skidbacke (okej jag vet det är en lift på kortet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0