kvällen som väntar

Ska om ca 1h bege mig till jobbet på [hg]. Är mitt sista provpass i puben där. Sedan får vi se om det blir mer jobb där, jag hoppas på det. Är lite trist att jag missar kravallen ikväll, men det kommer flera. Våren börjar sakta men säkert fyllas upp med festhelger och kvällar =)

Och idag fick jag reda på att jag ska jobba i sommar på Ramundberget, 24juli - 15 augusti, sen blir det väl raka spåret till linköping för nolle-p. Men någonstanns innan lägret så blir det Frankrike. Skulle tro slutet på juni och början av juli nu. Så ni får räkna med det. Ska bli skoj att få ha konfimander i sommar igen. Jag längtar verkligen efter sommaren nu!


läger -06 (91:orna)


läger -08 (93:orna)

Nu -10 blir det 95:orna och gosh jag är gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0