Last night

Jag säger inget, eller jo.. lite i alla fall. Vi (jag, Kalle, Jens och Johanna) gick till hg efter lite förfest hos Kalle. jag var aspepp. Vi skulle dansa och ha det bra. Det hade vi också. När vi kom dit var det inte så mycket folk. Alla var väl hemma och glodde på OS vilket jag också gjort men vi gick lite tidigare från det. Pratade med lite folk i puben och jag fick spela med en mark från Rikard på black jacken och vann tydligen, utan att veta det själv. Så han skulle köpa mig en drink under kvällen. Sen gick Johanna hem... och innan dess lyckades hon förmedla det som senare gör att jag känner som jag gör nu. En person kom till hg med sällskap. Och faktiskt efter det vill jag inte prata om kvällen längre. Allt jag kan säga är väl att jag förtjänar det här. Jag har haft 2 fina förhållanden så nu är det väl dags för lite (massa) skit i livet. Varför ska jag lyckas? Nej juste det gör jag inte, FAN!
Just nu vill jag bara gömma mig i min säng och skita i allt. Nu ska jag bygga upp min mur och ingen ska få komma in. INGEN! Jag kanske redan träffat de människor som kunde älska mig gränslöst. Men dom var fel för mig. Så jag faller för dom andra. Dom som ska flytta eller inte vill ha förhållanden. Jag blir galen! Jag vill inte vara kvar här i snön med allt!
Han lyckades mig att fokusera om, glömma, men nej ett slag i magen får man. Sån typisk kille. Men fine gå åt ditt håll så går jag åt mitt.

Skulle åkt till Tornby idag, men jag tänker inte ge  mig ut i snön. Så nu kryper jag ner i sängen igen och glor film eller nått.


Om jag hade kunnat hade jag vart hos dig nu. Det gör så jävla ont i mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0