Last night

Igår var skoj. Gick hem till Elina innan kravallen. Tanken var att vi sen skulle till Catrin på förfest, men det vart inte så. Vi vart en del folk hemma hos Elina istället. Rätt trevligt. Dansade och så som alltid på Kårallen. Hamnade senare i hålet med lite MatNat folk och gratis alkohol, me like =). Ut för att dansa igen innan stad i ljus. Har på nått sätt lyckats stanna till stad i ljus varje gång jag vart ute sen jag kom tillbaka till Linköping från sthlm. Inte mig imot faktiskt. På vägen hem vart jag kastad i snöhögarna ett antal gånger av Jens. inte ok bäbis! Det kommer straffa sig.

Nu tänkte jag gå upp, ta en dusch, fylla på kylen och sen bara gömma mig i sängen resten av denna dag, eller? Ska man våga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0