Levande igen

Efter ha tillbringat största delen av dagen på Johannas soffa lever jag igen. Var lite roligt när Gustav gick till skolan för att plugga och jag å Johanna ligger utslagna i varsin soffa och kommer hem 3h senare och bara skrattar över att vi inte rört oss en millimeter sen han gick, det är inte helt sant, vi hade faktiskt tagit oss fika där imellan. Linus (Johannas katt) har även myst massa med mig. Söt liten filur.

Gårdagen då. Inflyttningsfester var trevlig och rolig. Jag, Johanna och Elina drog senare till hg och även Claes kom dit senare. Kvällen där var en blandning mellan himmel och helvete kan jag säga. Och kan sammanfatta att jag har fantastiskt fina vänner.

Jag och Elina igår

Har ikväll när jag flyttade mig från Johannas soffa även vart hos Arvid en sväng. Typsikt trevligt och mys. =)

Imorgon blir det skola och lite annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0