lite tankar innan sömn

Jag är hemma nu efter snuttefilmsvisningen. Det fanns både hissar och dissar. Vi hann i alla fall utan problem med sista bussen till Ryd, dessutom så var det 12 min kvar när vi kom till Stora Torget och valde att då gå till stationen innan för att slippa stå på bussen =D Typiskt smart tycker jag.

Nu borde jag verkligen sova. Är ju tänkt att klockan ska ringa om 5,5h igen för att jag ska se hockeyn, sen blir det till att sova några timmar till så jag orkar jobba på kvällen. Missar som sagt kravallen, lite trist, men samtidigt så kanske jag behöver den ev chans som ges imorgon. Få chansen att gå vidare själv, ställa om och släppa. Jag trodde att jag skulle lyckas ändå, utan risken att bli sårad, men efter idag vet jag att så är det inte. Det har letat sig så djupt in i mig. Så det blir till att gå den hårda vägen.
På fredag ska jag om det skiter sig ha spotify på högsta och bara fokusera på att packa ihop inför flytten. Sen på lördag då ska jag bara ha kul på eftersläppet, inte bry mig alls om nått annat än att vara där då med mina vänner.

Sov gott alla fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0