Mer OS till folket

Ligger i sängen och tittar på masstarten 15km skidskytte herrar med Björn Ferry. Det är lite spännande faktiskt. Dagen har rullat på. Gick ut en sväng i skogen, tog med mig Obi också =) Var värsta träningspasset att knata runt, helt slut i vaderna var jag när jag kom in =P Men så är det när man får gå i snön. Det var ju fint väder så det var riktigt skönt att komma ut lite i solen. Har även vart hos Elina en sväng och bara hängt lite. Alltid trevligt. Gillar att faktiskt träffas och umgås isället för sms/msn. Vill bli bättre på det men jag undrar varför man är så dålig på det?

Ny skolvecka imorgon. Inget hysteriskt. Behöver plugga statistik som bara den. Har bokat in lite träningspass också =)

Obi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0