Moget

Jag är faktiskt stolt över mig själv. Jag vart fruktansvärt sårad igår. Men vet ni idag har jag spelat alla kort öppna och nu känns det som en sten lättat från mitt hjärta. Jag kommer kunna gå vidare, snabbare än vad jag antagligen trodde först bara för att jag vart ärlig. Såhär moget har jag nog inte hanterat en sån här situation någonsin förr. Och det bästa är att trots att jag blivit sårad så vet jag att jag har en fin vän kvar, när jag är beredd att återuppta den vänskapen.

Och annars så har jag även fått veta att jag har de finaste vännerna som finns. Och Elina ska ha ett sånt jäkla jättetack och en riktigt stor kram för att hon ställt upp!


Jag och Elina =)

Nu ska jag ta en dusch och möta upp några av tjejerna på hg för lite mat

Kommentarer
Postat av: Elina

Du behöver inte tacka... Du är ju en av mina bästa vänner, de ställer man alltid upp för <3

2010-02-28 @ 00:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0