Morgon igen

Jag orkade inte hålla mig vaken och glo på hockeyn. Jag såg första perioden, den slutade 0-0, tänkte va fasen vi tar det här och somnade. Mycket riktigt vann Sverige en match som så här i efterhand inte var så mycket att se. Även i curlingen så gick det bra för de svenska lagen. Ikväll är det skidskyttet som gäller för min del. Är superkombination också men något säger mig att Anja inte kommer starta efter kraschen igår.

Ska snart upp och sen så är det skola som gäller. Har möte med världens bästa 4v kl 12 sedan lite plugg innan seminariet kl 15 och sen träning framåt 18. Blir en bra dag detta hoppas jag. Sen är det ju fredag imorgon igen... Herregud alltså nu går veckorna fort.

Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: dimalim

söt bakgrundsbild

2010-02-18 @ 10:25:31
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: sara

hoppas du får en bra dag!

2010-02-18 @ 10:33:57
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0